به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در گنبدکاووس ، کنفرانس “بازاریابی جدید” با حضور هگتا ، مدیر هتل هما و چند استاد بازاریابی و بازرگانی در هتل همای تهران برگزار شد. در این کنفرانس ، 75 مقاله در مورد “بازاریابی جدید” به کمیته داوران رویداد و دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 40 مقاله تأیید و 17 …

سایت مرجع :
40 مقاله در همایش بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی‌شدن و بازاریابی جهانی


اطلاعات تخصصی سینمای جهان

پاسداشت «حاج‌قاسم، قهرمان ملی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تاکستان و کرمانشاه

40 مقاله در همایش «بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانی‌شدن و بازاریابی جهانی

۹هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی روی آنتن صداوسیما

آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه رنگ‌آمیزی در کرمانشاه

مقاله ,بازاریابی ,کنفرانس ,، ,تأثیر ,کووید ,مقاله در ,40 مقاله ,تأثیر کووید ,کووید ـ ,ـ 19 ,بازاریابی نوین» پذیرفته ,همایش بازاریابی نوین»

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یه آسمون آبی سقف اتاق منه FUZZY PSYCHOLOGY روانشناسی فازی sisita فینگرفود سري توسرا دنیای پرواز الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم لینک یاب - لینک گروه تلگرام - لینک کانال تلگرام بهترین سایت انجام تمام پروژه های دانشجویی و چاپ کتاب و ترجمه و تایپ